Қазкеңес жаңалықтары
#QQWeek #HalyqApta.Экспертная группа Общественного совета Кызылжарского района посетила ЦОН
Мемлекеттік қызметтер көрсету саласын жетілдіру мемлекет пен азаматтардың өзара іс-қимылының тиімділігін арттырудың негізі болып табылады.
5 тамыз күні Қоғамдық кеңестің сараптамалық тобы Қызылжар ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығында болды. Ондағы мақсат, қызмет алушы мен қызмет көрсетушінің арасындағы сапалы қызмет, құжаттарды рәсімдеу мен қолжетімділік, сондай ақ проблемалық мәселелерді анықтау мақсатында ұйымдастырылды.
Қызмет сапасы көптеген факторларға байланысты. Аудан тұрғындарының орталық жұмысына қатысты көптеген сұрақтары мен шағымдары бар. Қоғамдық кеңес мүшелері сауалнама жүргізу арқылы, әсіресе қызметкерлердің жеделдігі, құзыреттілігі және қызмет көрсету мерзімдері бойынша қанағаттанудың неғұрлым төмен деңгейі анықталды. Адамдар қызмет алу үшін, әсіресе жылжымайтын мүлікке құжаттарды рәсімдеу кезінде өз кезегін бірнеше сағат күтеді.
Бұл ретте, қоғамдық кеңес мүшелері принтерлердің ақауы бар екенін де атап өтті, бұл келушілерге "электрондық үкімет" порталында алынған анықтамаларды басып шығаруға мүмкіндік бермейді. Кеңес мүшелері барғанда касса (Қазпочта АҚ бөлімшесі) жұмыс істемеген, сондықтан төлемдерді төлеу үшін азаматтарға Халық банкі бөлімшесіне, Қазпочтаның орталық бөлімшесіне баруға немесе төлемдерді онлайн жүргізуге тура келеді, бірақ қызмет алушылардың бәрі бірдей мұны жасай алмайды.
ҚК сараптамалық тобы қызмет алушылар үшін құжаттарды жинау және тапсыру процесі қарапайым және түсінікті болуы үшін халық арасында түсіндіру жұмыстарын және қызметкерлердің құзыреттілігін жақсартуды ұсынды.
Қоғамдық кеңестің таяудағы отырысында ХҚКО басшысының атқарылған жұмыс туралы ақпараты тыңдалады.
Совершенствование сферы оказания государственных услуг является основой повышения эффективности взаимодействия государства и граждан.
5 августа экспертная группа Общественного совета, с целью общественного определения уровня удовлетворенности услугополучателей качеством, доступностью и процедурами оказания государственных услуг услугодателями, а также выявлением проблемных вопросов при оказании государственных услуг, посетила Центр Обслуживания населения Кызылжарского района.
Качество услуги зависит от многих факторов. У жителей района очень много вопросов и нареканий к работе центра. Члены Общественного совета путем опроса , выявили, что особенно по оперативности, компетентности сотрудников и срокам оказания услуг наиболее низкий уровень удовлетворенности. Люди ждут часами свою очередь на получение услуг, особенно при оформлении документов на недвижимость.
Членами Общественного совета отмечено наличие неисправных принтеров, что не позволяет посетителям распечатать полученные на портале «Электронного правительства» справки. В день посещения не работала касса (отделение АО Казпочта), а потому для оплаты платежей гражданам приходится обращаться в отделение Народного банка, центральное отделение Казпочты, или проводить платежи онлайн., что сделать могут не все.
Экспертная группа ОС рекомендовала улучшить разъяснительную работу среди населения и компетентность сотрудников, чтобы для получателей услуг процесс сбора и подачи документов был прост и понятен.
На ближайшем заседании Общественного совета будет заслушана информация руководителя ЦОНа о проделанной работе.