Кейсы Казкенес

Қоғамдық кеңестердің қоғамдық мониторинг жүргізуге қатысу тәжірибесі: кейстер


Қоғамдық кеңестердің қоғамдық мониторинг жүргізуге қатысу тәжірибесі: кейстер


1. Астана қ. тәжірибесі

Астана қ. ОЖ әлеуметтік маңызы бар тауарларға бағаны тұрақтандыру бойынша Астана қ. әкімдігінің қызметіне қоғамдық бақылауды жүзеге асырды. Елорда нарығында осы тауарлардың бағасын тұрақтандыру үшін әкімдік шаралар қабылдауда, оның шеңберінде айналым тетігі бойынша кәсіпкерлік субъектілеріне 14 млрд теңге сомасында қарыздар бөлінді.

Бұл қаржыландыру қаланың ірі сауда объектілерінің 110 нүктесінде белгіленген бағамен өнімді өткізуді қамтамасыз етеді. Анықтама: 8 ірі сауда нысаны - "Магнум", "Астықжан", "Вкусмарт", "Ақмол" СҮ, "Анвар", "Аян", "Шапағат"және" Сарыарқа " базарлары.

Қоғамдық бақылау жүргізу шеңберінде Астана қ. ОЖ бюджет, экономика және қаржы мәселелері жөніндегі Комиссия "Астана қ.Инвестициялар және кәсіпкерлікті дамыту басқармасы" ММ-нен ӘМАТ бағасына қоғамдық мониторинг жүргізу мақсатында ақпарат сұрады.

Астана қ. ОС мүшелері бір ай ішінде (2022 жылғы 11 тамыз және 9 қыркүйек) 8 сауда объектісіне мониторинг жүргізді. АМӨЗ тауарларының бағасына қоғамдық мониторинг жүргізу барысында Магнум желісінің бірінде күнбағыс майының "№ 1 Май зауыты", 1 литрдің жоғары бағасы анықталды. Белгіленген бағасы 790 теңге болған кезде осы тауардың бағасына 999 теңге баға белгіленді, бұл 26% - ға жоғары. Бұл ретте әлеуметтік маңызы бар тауар бағасының сауда үстемесі 15% - дан аспауға тиіс.

Сондай-ақ тұрақтандыру шаралары аясында келісімшартқа отырған тауық етінің бағасын көтеру белгіленді. Сонымен қатар, көкөністер бағасын салыстыру кезінде мониторингтік топ тұтынуға жарамсыз картоптың сапасыздығына назар аударды, оны сатып алу тұрақтандыру қорынан (бұдан әрі - тұрақтандыру қоры) субсидияланды.

Қоғамдық кеңес мүшелері бүлінген тауарларды есептегіштен алып тастауды талап етіп, "Astana "әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы" АҚ (бұдан әрі - ӘКК) өкіліне ескерту жасады. Сауда нысандарының бірінде мониторинг тобы сөрелерде таразы қантын таппады, дегенмен тұрақтандыру қорынан жеткізу келісімшарты бар. Мониторингтік топтың сұрақтарынан кейін қант сұраныстың артуына байланысты тауарларды орауға уақыт жоқ екенін түсіндіріп, есептегішке шығарылды.

8 сауда нысандарының тек біреуінде ғана мониторинг тобы белгіленген бағамен сатылатын тауарлар бойынша үлкен ақпараттық стендті байқады. Халық тұрақтандыру қорынан субсидияланатын тауарлар туралы тиісті түрде хабардар емес.

Мониторинг қорытындысы бойынша "Астана қаласының Инвестициялар және кәсіпкерлікті дамыту басқармасы" ММ және ӘКК басшылығына ОС отырысында айтылған ескертулер мен ұсынымдар әзірленді. "Астана қаласының Инвестициялар және кәсіпкерлікті дамыту басқармасы" ММ және ӘКК осы ұсынымдарды жұмысқа қабылдады.

2. Ақмола облысының тәжірибесі

Ақмола облысының ОС шағын бизнес субъектілерінің қызметін азаматтардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздік нормаларын сақтау (кафелерде, Көкшетау қаласындағы көппәтерлі үйлерде орналасқан қоғамдық тамақтандыру объектілерінде газ баллондарының болуы), энергетика, жылу/сумен жабдықтау және/немесе су бұру кәсіпорындарының тарифтерінде жалақыны қалыптастырудың проблемалық мәселелері тұрғысынан зерделеу кезінде қоғамдық мониторингті қолданды, Ақмола облысының Ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерін субсидиялау, "Оқжетпес" ФК және "Арлан"ХК қызметін дамытуға бөлінген бюджет қаражатын пайдалану. Бір қызығы, жүргізілген бақылау қорытындысы бойынша ТКШ жүйесі кәсіпорындарының бірі өз бақылаушыларының жалақысын көтерді, ал республикалық бюджет қаражатынан облыстың ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерін қолдауға қосымша субсидиялар бөлінді.

3. Түркістан облысы Созақ ауданының тәжірибесі

2022 жылдың маусым айында Түркістан облысы Созақ ауданының аудандық ОЖ ауыл шаруашылығы техникасы үшін жеңілдікті жанармайдың сапасын тексеру қажеттілігі туралы сұрақтар көтерді. Созақ ауданының ОЖ-не Ауыл шаруашылығы техникасының жұмысында мерзімді техникалық іркілістерді бастан кешіретін шаруа қожалығы жүгінді. Азаматтар бұл мәселені жергілікті жанармай құю станциясында сатылатын жеңілдетілген жанармайды (дизель отынын) сумен сұйылту ықтималдығымен байланыстырады.

Қоғамдық мониторинг барысында жеңілдікті жанармайды сату құнын арттыру фактісі анықталды. 1 литр жеңілдетілген жанармай үшін 195 теңгенің орнына шаруа қожалығы 220 теңгеден сатып алуға мәжбүр. Бұдан басқа, аудан тұрғындарына ағымдағы проблемалық мәселелер бойынша сауалнама жүргізілді, оның барысында ауданда шабындық комбайндардың жетіспейтіндігі және науқан кезінде комбайндарды көрші Бәйдібек ауданынан жалға алатыны анықталды.

Аталған мәселелер Созақ ауданы әкімдігінің кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі басшысының есебін тыңдау барысында айтылды.

Барлық ұсыныстар мен сұрақтарды Созақ ауданы әкімдігінің кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі "Түркістан облысының Ауыл шаруашылығы басқармасы" ММ-не жолдады, ол осы сұрақтарды жұмысқа қабылдады.

4. ҚР Ішкі істер министрлігінің тәжірибесі

Полиция қызметіне қоғамдық бақылауды ішкі істер министрлігінің мәселелері бойынша ОЖ жүзеге асырды. Азаматтар үшін ауыр мәселелердің бірі әлеуметтік инфрақұрылымды дамытуды есепке алмай, елордада нүктелі тығыз құрылыс салу болып табылады. Аталған мәселелер халық арасында әлеуметтік шиеленіс туғызады және қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету үшін полиция тартылады.

Нүктелік құрылыстан зардап шегетін қала аудандарының қоғамдық мониторингі шеңберінде ІІМ қызметінің мәселелері бойынша ОЖ өзекті мәселелерге талдау жүргізді.

ІІМ ОЖ мәліметтері бойынша, бей-жай қарамайтын тұрғындар аудандардың тұрақсыз құрылысы мәселелерінің шешілмегендігінен көңілі қалып, үмітін үзіп, өздерінің заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін бірлескен күш-жігермен "бастамашыл топтар" құра бастады.

Астана қаласы бойынша бүгінде құрылысты тығыздау және әлеуметтік маңызы бар объектілердің болмауы мәселелерін шешуге тырысатын 13-тен астам бастамашыл топ бар.

Осылайша, "SOS Целиноград" бастамашыл тобы 1,5 Га бос учаскені (Күмісбеков көшесі - Қосшығұлұлы көшесі) алаңға, балалар және спорт алаңдарына абаттандыру мәселесін көтеріп, осы жерде 21 қабатты төрт мұнара мен 2 бизнес-орталық салуға қарсы.

Қаланың бас жоспарында бұл жерде жасыл алаңдар мен балабақшалар жоспарланған. Бұл шағын ауданға (19 мың адам) барлығы 280 орындық 1 балабақша бар, бірақ бұл ретте учаскеде төрт көпқабатты тұрғын үй салу жоспарланған.

ІІМ қызметінің мәселелері бойынша ОЖ бас жоспармен салыстыру мақсатында ПДП-дан көшірме жасауды сұрады, алайда сұрау еленбеді. ІІМ ОЖ мүшелерінің объектіге шығуы объектінің паспортының жоқтығын көрсетті.

Әкімдік бұзушылықтарға жауап бермейді, прокуратура ОЖ-ның барлық сұрауларын әкімдікке қайта жібереді, ол өз жауабында қоғамдық бақылау шеңберінде сұратылған ақпараттың тек қана қызметтік пайдалану үшін екендігіне заңсыз сілтеме жасайды.

ІІМ ОЖ құрылыс аяқталған жағдайда бұл аудандағы әлеуметтік шиеленісті күшейтетініне сенімді, өйткені бұл шағын ауданда халықтың тығыздығы 19 мыңнан 25 мың адамға дейін артады.

Бұл халық онда әлеуметтік инфрақұрылымсыз өмір сүретін болады. Сонымен қатар, қаланың тығыз қоныстанған аудандарында қылмыс деңгейінің жоғарылау ықтималдығы артады.

Қоғамдық бақылау міндеттері шеңберінде ІІМ ОЖ сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің бар-жоғын талдау және кейіннен әлеуметтік шиеленістің шиеленісуінің алғышарттарын тудыратын барлық заңсыз шешімдердің күшін жою мақсатында ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігін өз жұмысына тартты.

Сондай-ақ, ОС алаңында ІІМ қызметі мәселелері бойынша жергілікті полицияның материалдық-техникалық жарақтандырылуы, полицейлердің құқықтық және әлеуметтік қорғалмауы туралы мәселелер көтеріледі,

Сондай-ақ, ІІМ ОЖ бірнеше отырысты отбасылық-тұрмыстық зорлық-зомбылық мәселелеріне арнады. Азаматтардан келіп түсетін сын-тегеуріндерге полицияның тиісті ден қою, сондай-ақ дағдарыс орталықтарының болуы мәселелері қаралды.

Қазіргі уақытта осындай құқық бұзушылықтар үшін жазаны криминализациялау және қатаңдату мақсатында заңнаманы өзгерту бойынша ұсынымдар әзірленуде. Осы бағыт бойынша жергілікті деңгейдегі ОЖ жұмыс істейді.

5. Алматы қ. тәжірибесі

Алматы қ.ОС қаланың туристік орталықтарына мониторинг жүргізді, оның қорытындысы бойынша келесі қорытындыны ұсынды.

Қалада 5 модульдік туристік ақпараттық орталық жұмыс істейді. Олар Тұңғыш Президент саябағында, 28 панфиловшылар саябағында, Абай, Достық қиылысында және Атакентте орналасқан.

Кешендер мобильді болғандықтан, кейде модульдердің орналасуы өзгереді. Мәселен, Есентай сауда орталығына туристік сапар Тұңғыш Президент саябағына көшірілді. Бұл өте жақсы тәжірибе болғанымен, модульді жаңа жерде техникалық жабдықтауда қиындықтар туындайды.

Ақпараттық туристік орталықтардың функцияларына туристерді қаланың көрікті жерлері мен оқиғалары туралы ақпараттандыру, брошюралар мен қала карталарын тарату кіреді. Кеңесшілер сағат 10.00-ден 20.00-ге дейін жұмыс істейді.

Болашақта орталықтарда дәретханаларды қосу жоспарлануда. Жалпы, ақпараттық орталықтар, әрине, қалаға қажет. Оның үстіне бұл әлемдік тәжірибе. Бірақ модульдердің орналасуы адамдар ағымына, құрамына және олардың қызығушылығына байланысты үнемі бақылануы керек. Орталықтардың қызметі туралы аз адамдар біледі. Ақпараттық хаб және басқа да көптеген мәселелер бойынша қызмет ете алатын орталықтардың функционалдығын кеңейту керек. Бүгінгі таңда бұл орталықтарды жүктеу біз қалағандай толық емес.

Сондай-ақ, брошюралар мен карталар үнемі жаңартуды қажет етеді, өйткені көше атаулары мен кейбір маршруттар ескірген. Цифрландыру шеңберінде онлайн ресурстарды, атап айтқанда, турцентр сайты, әлеуметтік желілер, геоқолдау және т.б. ақпаратпен толтыруды күшейту қажет.

Виртуалды сапар орталықты одан әрі физикалық туризм орталықтарын ауыстыра алатындай немесе кем дегенде толықтыра алатындай етіп ақпараттандырыңыз.

Қоғамдық мониторинг қорытындысы бойынша берілген ұсыныстар "Алматы қаласының туризм басқармасы"ММ жұмысына қабылданды.

6. Тәжірибе Тараз қаласы, Жамбыл облысы

1) "Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау туралы" 2007 жылғы 15 мамырдағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Тараз қалалық қоғамдық кеңесі өзекті мәселелерге байланысты проблемалардың себептері мен салдарын анықтау мақсатында қала кәсіпорындарында еңбек қауіпсіздігінің сақталуына, қызметкерлердің, жалпы халықтың денсаулығы мен өмірінің сақталуына мониторинг жүргізді. Соңғы үш жылда қала аумағындағы кәсіпорындарда 67 жазатайым оқиға тіркелді. Барлығы 89 адам зардап шекті, оның 21-і қайтыс болды, 31-і ауыр жарақат алды. Өндірістегі жарақаттар, жарақаттар және тіпті өлім-жітім саны азаймайды. 2022 жылдың жартыжылдығында ғана Тараз қаласының қауіпті өндірістік нысандарында 19 оқиға тіркелді, апат салдарынан 19 адам зардап шекті, оның 6-ы өмірімен қоштасып, 8-і ауыр жарақат алды.

Талдау көрсеткендей, өндірістік объектілердегі апаттардың негізгі себептері өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының бұзылуы, пайдаланылатын жабдықтың жоғары моральдық және физикалық тозуы, жұмысшылардың өндірістік және еңбек тәртібінің төмендігі болып табылады.

Химия, металлургия және құрылыс, коммуналдық және бюджеттік салаларда жұмыс істейтіндер ең көп зардап шегеді. Жұмысшылар мен қызметкерлер жұмыс орнында жиі жарақат алады. Жарылыстар мен жұмыс істейтін жабдықтардан жарақат алатын адамдар көп.

Соңғы 3 жылдық көрсеткіш бойынша жиі жазатайым оқиғалар мынадай ұйымдарда тіркелді: "Жамбыл облыстық жедел жәрдем станциясы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны (8 жағдай)," Қазфосфат" ЖШС (4 жағдай), "Жасыл-Ел Тараз" ЖШС (3 жағдай), "Жамбыл Су" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны (2 жағдай).

2) Тараз қаласының қоғамдық кеңесі теміржол саласының жай-күйіне мониторинг жүргізді. 2020 және 2021 жылдары Қазақстан темір жолының Жамбыл бөлімшесіне ведомстволық бағынысты Тараз қаласының аумағында жылжымалы құрам 4 адамды қағып кетті. Оқиға салдарынан 3 адам қаза тауып, 1 адам ауыр жағдайда ауруханаға жатқызылды. Өкінішке орай, қайтыс болғандардың екеуі-1,5 және 4 жастағы балалар, біреуі қарт әйел. Екі жыл ішінде тепловоз бен вагондардың теміржолдардан шығуының 3 фактісі, айырбастарда автокөлікпен төбелесудің 3 фактісі болды. Мониторинг нәтижелері көрсеткендей, оқиғаның себептері теміржол тораптарының абайсыздығы, жасөспірімдердің абайсыз әрекеттері, малдың бақылаусыз өтуі болып табылады. Қала аумағында жұмыс істейтін 80 кірме жолдың басым көпшілігін күтіп ұстау, жөндеу үлкен сын тудырады. Көптеген жылдар бойы бірде-бір вагонды қабылдамайтын көптеген кірме жолдар бар, олар шіріген ағаш қаптамалары, тот басқан бұрылыстар, майланбаған, күтімсіз, бір кездері жеке меншікке өтеді.

3) Тараз қаласының ОЖ балалар жылы шеңберінде өткізілген іс-шараларды зерделеу мақсатында мониторингтік топтар құрылды. 2022 жылғы 20-27 Маусымда мониторингтік топ Тараз қаласының білім беру, денсаулық сақтау, Спорт және дене шынықтыру ұйымдарына барды. Қоғамдық кеңес мүшелерін балалардың жақсы білім алу мүмкіндігіне қандай іс-шаралар ықпал ететіні, мүмкіндігі шектеулі балаларға қандай жеңілдіктер берілетіні, ата-анасыз қалған балаларға күтім жасау үшін қандай бағдарламалар әзірленгені қызықтырды. Балалар мен балалар индустриясы үшін инфрақұрылымды дамыту мәселелері де назардан тыс қалмады.

Мониторинг барысында мынадай мәліметтер анықталды: облыс әкімдігі денсаулық сақтау басқармасының деректері бойынша 2022 жылдың алғашқы бес айында Тараз қаласында 6453 бала дүниеге келді, оның ішінде 67 Жаңа туған нәресте бір жасқа толмады. 1000 адамға шаққанда нәресте өлімінің көрсеткіші 10,4 адамды құрайды. "Almaz Medical Group" және №9 қалалық емханада сәбилер өлімінің көрсеткіштері одан да жоғары. Мұнда балалар өлімі әр 1000 нәрестеге 15-16 құрайды.

Қалада емделуге мұқтаж 1546 мүмкіндігі шектеулі бала есепте тұр. Біздің қаламыздағы барлық балалар санындағы бұл көрсеткіштің үлесі 1,17 пайызды құрайды. Олардың 180-і аутизммен, 1342-сі сал ауруымен ауырды.

Мемлекет басшысы Қ.К. Тоқаевтың "балалар жылы" деп жариялануына байланысты өңірлерде балаларды қолдауға, сапалы білім берумен қамтамасыз етуге, инфрақұрылымды дамытуға, мүмкіндігі шектеулі балалардың денсаулығын нығайтуға ерекше назар аударылады.

Осының бір дәлелі туа біткен және жүйке жүйесі аурулары бар науқастарды оңалту лечения алу үшін қаланың көпсалалы балалар ауруханасы базасында ашылған "Қамқорлық" оңалту орталығы болып табылады. Өткен жылы орталықта 18 жасқа дейінгі 1755 бала жоспарлы ем қабылдады. Ағымдағы жылдың 5 айында 903 бала оңалтудан өтті (320 церебральды сал ауруы, 294 неврологиялық, 289 ортопедиялық балалар травматикалық әсерден). Аталған емдеу шараларының нәтижесінде көптеген пациенттердің психоэмоционалды жағдайы тұрақтанып, көптеген оң өзгерістер байқалғанын атап өткен жөн.

Бүгінгі таңда қаланың 131 мектепке дейінгі білім беру жүйесінде мемлекеттік тапсырыс арқылы жұмыс істейтін 45 мемлекеттік балабақша мен 17 шағын орталық, 68 жеке балабақша және 1 шағын орталық бар. Мемлекеттік ұйымдарда 11589 бала, жеке ұйымдарда - 8009 бала, мектепке дейінгі ұйымдарда - 19599 бала тәрбиеленуде.

Дегенмен, қалада әлі күнге дейін бала үшін балабақшалардағы орындарға сұраныс туралы мәселе шешілген жоқ. Бүгінгі таңда қала бойынша балабақшаға кезекте 19700 бала тұр.

Мониторинг барысында кейбір спорт залдарында бекітілген жаттығу кестесі кезінде жаттықтырушылар да, балалар да болмағаны анықталды. Ал спорт нысандары басшыларының айтуынша, жазғы демалыс кезінде балалардың спорт залдарына қатысуы күрт төмендейді. Алайда, спорт мектебіне қабылданған 1000-ға жуық жасөспірім бір уақытта қаладан кетіп қалды деп сену қиын. Мысалы, тізім бойынша 930 жасөспірімді спортқа үйрететін № 1 спорт мектебінде бақылау тобының мүшелері күндізгі уақытта бірде-бір спортшыны немесе жаттықтырушыны көре алмады, өйткені залдардың есіктері құлыптаулы болды.

7. Қызылжар ауданының тәжірибесі, Солтүстік Қазақстан облысы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданының ОЖ ауданда көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасына қоғамдық бақылауды жүзеге асырды.

Халықты кіші мамандықты медициналық кадрлармен қамтамасыз ету, әсіресе шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратындар үшін жеңілдікті дәрі-дәрмектерді алу, ауылдық округтердің Медициналық және фельдшерлік-акушерлік пункттеріне (ФАП) дәрі-дәрмектердің түсуі, МӘМС шеңберінде тегін стоматологиялық көмек көрсету мәселелері және тағы басқалар қызықтырады.

2022 жылдың мамыр, маусым және тамыз айларында Қызылжар ауданының ОЖ Қызылжар орталық аудандық ауруханасы (ОАА) басшылығының аудан халқына медициналық қызмет көрсетуде мемлекеттік қызмет көрсету сапасы туралы есебін тыңдады.

Ауданның ауылдық округтерінің 5 орталығында қоғамдық сараптама жүргізу және халықтың медициналық қызмет көрсету сапасы туралы пікірін анықтау бойынша ОС мүшелерінің қатарынан мониторингтік топ жұмыс істеді.

Сол топ ауданның барлық ауылдық округтерінде егде жастағы адамдарға медициналық көмекке және бар кемшіліктерді анықтауға қатысты сауалнама жүргізді.

Сауалнамаларды талдау Орталық Комитет басшылығына басымдық берілуі керек мәселелерді тұжырымдауға көмектесті.

Осы мәселе бойынша Қызылжар ауданының ОС ұсынды:

"Қызылжар аудандық ауруханасы" ШЖҚ КМК басшылығы бар проблемаларды жоюды және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ерекше бақылауға алсын.
ҚР Ақпараттандыру саласындағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру жөнінде шаралар қабылдау.
"Электрондық үкімет" порталы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді көрсетудің қолда бар заңнамалық және техникалық мүмкіндіктерін ескере отырып, оларды БАҚ-та және әлеуметтік желілерде танымал ету жөнінде қажетті шаралар қабылдау, сол арқылы көрсетілетін қызметті алушыларды мемлекеттік қызметтерді көрсетудің оңайлатылған тәртібінің мүмкіндіктері туралы хабардар ету.
Аудандық газеттер, әлеуметтік желілер және "ашық есік күндерін"өткізу арқылы МӘМС шеңберінде көрсетілетін мемлекеттік медициналық қызметтер, жеке клиникалар мен кабинеттердің тегін қызметтері бойынша аудан тұрғындарын хабардар ету.

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзуға жол бермеу, олардың уақтылы тіркелуіне назар аудару.
Әсіресе шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратындар үшін жеңілдікті дәрі-дәрмектерді алу рәсімін жақсарту, ол үшін елді мекеннің медициналық пунктіне дәрі-дәрмектерді қабылдау мәселесін шешу қажет.
Кіші мамандық дәрігеріне жазылуды жеңілдетіңіз.
Медициналық персоналдың пациенттермен қарым-қатынас мәдениетін арттыру.
Емхананы кіші мамандықтағы Дәрігерлермен жасақтау. ОАА-ға кәсіби медицина кадрларын, тар медицина мамандарын тарту жөніндегі жұмысты жалғастыру.
МӘМС шеңберінде, ең болмағанда ардагерлер мен зейнеткерлерге (емдеу, жою) тегін стоматологиялық көмек көрсету мәселесін шешу.
Ауылдық округтердің орталық елді мекендерін әлеуметтік дәріханалармен, ал ФАП-тарды дәрілік препараттармен қамтамасыз ету. Тегін дәрі-дәрмектердің түсу жағдайын шешу мақсатында есепте тұрған пациенттер үшін "СК-Фармация" жеткізушісін ауыстыру рәсімін жүргізу ұсынылады.
Аудандық аурухананы жаңа диагностикалық аппаратурамен жасақтау мәселесін пысықтау.
Ұсынымдар "Қызылжар аудандық ауруханасы" ШЖҚ КМК назарына қабылданды және "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" ММ бақылауында.

8. Көксу ауданының тәжірибесі, Жетісу облысы

Жетісу облысы Көксу ауданының ОС бөлімдерде, ауылдық округтерде мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізілді.

Тізілім деректері бойынша 174 қызмет, оның 62-сін аудан ұсынады. 2022 жылдың І жартыжылдығында Көксу ауданының жергілікті атқарушы органдары барлығы 3307 қызмет көрсетті, оның ішінде 2790 немесе 84,37% мемлекеттік қызметтер электрондық нысанда, 192 немесе 5,81% қағаз нысанда көрсетілді.

Осы жылдың ақпан, наурыз және сәуір айларында әртүрлі себептермен мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бұзылды.

Атап айтқанда, ақпан айында ТКШ мен Собезде екі бөлім анықталды.

10 мемлекеттік қызмет, оның ішінде 5 қызмет "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жалға берілетін тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды тіркеу және кезекке қою" деректер базасының жұмысындағы іркіліс себебінен алынған жоқ.

5 қызмет, оның ішінде 2 қызмет "мүгедектерді саңырау-тифотехникалық және міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету", 2 қызмет" мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсетуге құжаттарды ресімдеу", 1" Мүгедектерді санаторий-курорттық емдеумен қамтамасыз ету " мемлекеттік қызметтер техникалық себептер бойынша уақтылы орындалмады және мерзімі өткен қызметтер тізілімінен уақтылы алынып тасталды.

Ағымдағы жылдың наурыз айында "Е-лицензиялау" дерекқорына уақтылы қол жеткізілмеуіне байланысты (дерекқорға қол жеткізу) тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімінен "ағаш кесуге рұқсат алу" 2-ші Мемлекеттік қызмет мерзімдері бұзылды.

Кешіктірудің себебі-мемлекеттік қызмет көрсету үшін тағайындалған маманның дерекқорды уақтылы ашпауы.

1 қызметке 9 күн және 28 күнге 2 күн. Көксу ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің басшысы мемлекеттік қызметті кешіктіргені үшін 64 000 теңгеге айыппұл салынды.

Көксу ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің маманы тәртіптік жауапкершілікке тартылды.

Мұқрин ауылдық округінде мүгедектер үшін қызметкерлерді шақыру қоңырауы жоқ. Ескертуден кейін бұл кемшілік жойылды.

Жұмыспен қамту орталығында ақпараттық тақта болған жоқ, мониторингтік топтың ескертуінен кейін бұзушылық жойылды.

Еңбекші ауылдық округі әкімінің аппаратында кейбір кемшіліктер анықталды, олар да жойылды.

Көксу ауданының барлық ауылдық округ әкімдіктерінде, жалпы білім беретін мектептерде, балабақшаларда, қызмет көрсету әкімдіктерінде, аудандық ХҚКО - ларда және ауданның жергілікті атқарушы органдарында (спорт бөлімі, жұмыспен қамту орталығы, Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі) қажетті жабдықтармен 54 өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы құрылды.

Аудандық Халыққа қызмет көрсету орталығымен күнделікті байланыс орнатылды, ол арқылы клиенттердің қанағаттану деңгейі, қызмет көрсету кезінде мемлекеттік органдардың заңнаманы сақтауы және клиенттердің қанағаттану деңгейі күнделікті негізде бақыланады.

Қоғамдық мониторинг барысында анықталған барлық ескертулердің жойылуын Көксу ауданының әкімдігі мен облыстың мемлекеттік қызмет істері агенттігінің департаменті бақылап отырды.

Файл не загружен


Общественный совет: -